Jumaat, Julai 01, 2011

takde idea nak tulis apa untuk title nih



aku sejak kebelakangan nih agak tak berapa betul.. perkataan yang sesuai diguna pakai terhadap keadaan aku sekarang nih ialah bengong, mereng, tak berapa betol, otak salah parking, goblok, dan seangkatan dengannya.. mungkin side efek nak tunggu keputusan upu yang kemain lama nih.. zzz mungkin..

aku sejak kebelakangan nih selalu gadoh ngan ehem aku.. emosi aku yang tak tentu menyebabkan pasang surut layanan aku terhadap dia.. kekadang aku moody kat dia pastu dia plak moody kat aku.. yang tak boleh bela, dia overreacted sampai kata macam2 perkara yang di luar batasan perasaan aku terhadap dia.. awak sepatutnya selidik dahulu sebelum buat andaian terhadap saya..

aku sejak kebelakangan nih, ekonomi aku agak kurang stabil.. ye la da tak kerja tu yang takde income masuk.. duit yang aku simpan nih kene guna seoptimum yang mungkin.. nak guna bayar yuran masuk universiti ke, mana la tau kan.. nak guna beli barang keperluan ke.. nak guna beli topup mesej ngan awak ke.. nak guna macam2 la.. so, aku da jarang keluar jalan2 ngan moto sebab setiap kali bawak moto mesti kene isi minyak, isi minyak nak kene kuar duit.. haihz..

aku sejak kebelakangan nih susah nak buat jangkaan sampai firasat aku meleset sama sekali.. apa yang aku nampak langsung tak mencerminkan maksud perkara tu sendiri.. because of this, aku cepat fikir yang bukan2 sampai menjurus kepada perkara2 negatif.. including this post also, aku pon tak faham kenapa aku semangat nak tulis post nih.. mangattt


p/s : bubuwalwehublawowweeeee

4 ulasan:

Vamp Mary berkata...

Rahman, kehidupan memang begitu kan.?
Ada naik turunnya. Sebab itu kita akan merasa semua rasa rasa.

Untuk masa bila kita di bawah, selalu ingat, Dia di Atas itu selalu bersama kita.
Jadi jangan pernah penat untuk hidup.

Iyaa Rahman.
Harap kamu kuat selalu.

:)

p/s hahaha. heh. skema ler pulak aku. btw activate ler balik fb rahman. ;DD

p/s 2: yg pasal result upu lembab benau nak keluar, sabar je. banyak doa. insya Allah kalau ada rezeki Rahman, pasti ada.

:) Senyum lebar sekarang ya! (:

Abdul Rahman berkata...

maryam >:D<

wahh kata2 menusuk kalbu ke dinding jiwa dalam nih..

pasal fb tu takde mood nak active balik, mungkin dalam tempoh yang panjang baru la dia akan "bangki" semula..

terima kasih maryam ;)

Muhammad Syukri berkata...

bedu..come back..

Abdul Rahman berkata...

dunwan...