Selasa, Jun 28, 2011

top pages aku singgah



semenjak rehat dari fb nih, makin rajin la aku nak blogging pasnih.. hue3


*kelik untuk tumbesaran*

tak sangka page fb still on the top following by page blog nih.. iye2 aku suke syok sendiri selalu singgah kat page sendiri.. zzz

selepas page fb ngan blog nih ialah page blogserius, ha aku suka sume entry si obefiend nih layan gak la.. pastu page mangastream, bukak pon sebab nak layan komik bleach dan naruto.. pastu page ondscene, hampir sume accident yang masuk kat berita tv kuar kat blog nih dulu.. pastu page blog ekonomi aku, bukak sebab nak tengok komen orang pasal ekonomi pastu balas la balik.. pastu page bleachexile, kira alternatif page mangastream le.. dan last sekali page google, sumber utama aku cari bahan2 ilmiah. :D


p/s : so nih la top pages yang aku selalu singgah bila bukak internet.. tehee~

Tiada ulasan: