Khamis, Jun 02, 2011

wishing bottle dari awak!



huwaaaa.. bila baca semua nota2 awak nih.. saya rasa betul2 dihargai.. i don't expect this will be happen to me.. tapi da jadi kan.. awak betul2 buat saya blush.. :D


*hehehe*


ada 1 nota yang buat saya tersentak dan suka sangat!

"orang cakap nak capai impian kene isi letak dalam balang dan tanam. Saya taknak! saya nak isi dan tanam dalam hati awak"

omg omg omg :">


nota terakhir yang awak tulis.. awak mention pasal post saya yang da berkurun lamanya iaitu yang nih

http://nukilanayatrahman.blogspot.com/2009/01/tagged-by-nad-d.html

tak sangka awak perasan! dan ya no 8 tu ialah nama awak dan soalan no 8 tu memang ditujukan kepada awak.. waktu tu saya just dapat luahkan perasaan saya terhadap awak melalui post tu sahaja.. and now awak perasan! betul2 buat saya speechless.. aaaaaaaa AHAHA


p/s : dalam mood jiwang. :">

7 ulasan:

Vamp Mary berkata...

alololololo sweet betul. kehkehkeh.

:">

comel betul korang. hakhakhak XD
makan nasik minyak nanti jgn lupa jemput. hehe.

Abdul Rahman berkata...

wah maryam!.. hehehehehehe

:">

insya'allah jika masa itu diketemukan akan rahman jemput maryam dan rakan2 lain makan nasi minyak. XD

Tanpa Nama berkata...

kembali ke zaman dolu2/ ade gak. hehe

nurul aina berkata...

awak taknak fill request sy ke?

Abdul Rahman berkata...

fill yang mana 1? awak request banyak sangat.. T_T

Sitti Nurarthirah berkata...

eceh! dah pandai!

Abdul Rahman berkata...

ape apeww.. ahahaha.. biasa la trah zaman da majuu