Khamis, Julai 01, 2010

OH! screen depan


gaya tajuk header macam ohtidak.com.. hehehe


wallpaper : eclipse

entah pape post kali nih.. aku rasa damai tol deskop aku bila da format.. tengok la.. hanya ada beberapa komponen je yang baru aku install.. macam winamp, chrome, mozilla dan AVG.. aah anti virus aku noob je.. kalau ada sape2 volunteer nak kasi anti virus power macam kaspersky meh sini..

apsal aku tak install je window 7 syuk kasi haritu?.. aku tak pandai guna window 7.. T__T.. mebi aku da biasa dengan window XP.. iskk.. ketinggalan zaman da aku nih..

ha tips semasa format komputer.. pastikan anda bahagikan memori komputer anda kepada 2 atau lebih local disc untuk elak komputer anda hang semasa operasi (syuk yang citer).. local disc C cam biasa la tempat simpan benda2 penting macam motherboard blablabla.. dan local disc yang lain tempat simpan game, gamba, video, blablabla..

ha apsal aku ada 2 engine?.. tu ha yang chrome ngan mozilla.. senarnya mozilla nih sesuai untuk aku bila blogging.. entah kenapa bila aku guna chrome untuk blogging, pastu aku upload gamba jadi kecik.. wtf la.. noob chrome..


p/s : tu je la yang nak aku kongsi.. sekian.

Tiada ulasan: