Sabtu, Jun 19, 2010

takleh jadi nih



ok.. kali nih serius.. post kali nih mungkin yang terakhir dalam bulan nih..
mendeeee laa.. =="

bukan apa.. tetiba aku semangat nak cerita pasal tiket form 6 ke ipta.. memandangkan ramai senior aku yang dapat masuk ke ipta.. rasa jeles la kan.. hahahahaha.. lebih2 lagi bila melihatkan ramai diantara mereka dapat masuk ke universiti yang terkemuka dengan berbekalkan pointer yang agak cemerlang..


senarai nama senior smk taman tasik dan universiti yang mereka dapat :
(yang telah dimaklumkan kat aku saja)

abam keat (3.8) - UTM
kak fathiah (3.66) - UM
abam syafiq (3.5) - UTP
abam roma (3.32) - UKM
abam aizuddin (3.0) - Unimap
kak maya (2.98) - UIA
abam fuad (2.58) - UPSI


adoih.. tengok la tu.. bawah pointer 3.0 pon boleh masuk universiti!.. terbukti yang form 6 nih lebih mudah untuk menyambung pengajian ke peringkat degree..

ha pasal senarai nih.. terima kasih kepada abam roma dan abam aizuddin.. abam keat dari kelas u6ss2 tahun 2009, abam keat nih best student.. teringat je tahun lepas pasal abam keat nih.. orangnya petah cakap bahasa melayu.. ahahahha.. sebenarnya ramai lagi senior aku yang dapat 3.0 ke atas, dari kelas physic, bio, ss1, ss2 dan ss3.. disebabkan sumber yang terhad tu yang aku tau sikit je nih.. haih..

apepon tahniah diucapkan kepada senior smk taman tasik 2009 yang dapat masuk ke universiti!!!.


p/s : makin semangat aku nak study!!!!! weee!!!!!

2 ulasan:

Iwan Kuun berkata...

ahah!!
aku dpt 1.66 kot??
dan ta g mane2?? xD

Abdul Rahman berkata...

ahahaha..
takde rezeki la tu abam ewan. xD