Sabtu, Mei 14, 2011

Hari Kecemerlangan Tasik 2011



harinih merupakan "big day" aku.. ahaha.. iaitu hari kecemerlangan kat sekolah.. da lama aku tunggu2 saat nih.. ye la agak jeles tengok sekolah kawan2 yang lain da buat event nih lebih awal.. dan harinih aku betul2 rasa berbesar hati, aku tak pernah ambil anugerah atas kejayaan peperiksaan awam sebelum nih.. hehehe

pada hari kecemerlangan nih ada penerima anugerah untuk pmr, spm dan stpm.. yang aku tau.. pelajar stpm yang ambil anugerah terdapat 23 orang termasuk aku.. classmate aku sahaja da 7 orang.. hmm.. malas nak citer panjang2, aku citer based on gambar je la eh

dari kiri : shakila, aishah, aida, tsuey, syuhadah, ester, kah wai dan jia en.

dari kiri : aku, catherine, ulfatun, seriayu, jolin dan li kar.

ada beberapa belas orang je, yang baki orang lagi tak datang sebab atas urusan kerja.. macam 3 budak kelas aku yang tak dapat datang si duwei, irfi dan sin yin siew.. yang peliknya duwei ada datang and then balik.. kerja katanya

yeah!! waktu aku ambik plag dan sijil penghargaan.

aku dengan classmate, tahniah kepada jia en dapat gelaran serikandi tasik atas pencapaian dia mendapat 4flat dalam stpm.

bergambar dengan cikgu2 form 6 tasik.

haaaa!! sebab event nih abeh awal iaitu kol 11 something.. aku dengan beraninya gi serang tempat kerja aina iaitu kat kfc care4 ampang.. ye la da tak tau nak buat apa balik dari sekolah.. bila sampai kat kfc tu, aku act macam customer lain and yes! aku perasan aina, malangnya bukan dia yang ambik order aku tapi staf lain.. agak lama aku skodeng dia sambil makan.. pastu da nak dekat sejam makan kat situ baru la aina datang kat aku, break katanya.. terkejot dia, yang bestnya dapat tengok muka dia blush, AHAHA.. sorry aina saya da lama tak jumpa awak


p/s : awesome day ever! hehehe

Tiada ulasan: